klachtenregeling

Praktijk Zevenaar

Zorgcentrum De Post Stationsplein 8 Unit 1-4 6901 BE Zevenaar

Praktijk Arnhem

Velperweg 95 (Home of Zen)
6824 HH Arnhem

Postadres

Zorgcentrum De Post Stationsplein 8 Unit 1-4 6901 BE Zevenaar

LOGO verklaring

Als WO-psycholoog beschik ik over een geldige LOGO verklaring.

IBAN

NL40 INGB 0005 3250 85
t.n.v. Stressontlader
KVK 09147563

 Als je niet tevreden bent over Stressontlader

Als mens en psycholoog voel ik mij verantwoordelijk voor iedereen die bij mij komt en conformeer ik mij aan de beroepsethiek van de beroepsverenigingen waarbij ik aangesloten ben. Ik zal altijd mijn kennis en kunde inzetten voor een zo optimaal mogelijk resultaat. Dat kan betekenen dat ik (evt. aanvullend op mijn dienstverlening) doorverwijs naar andere vormen van zorg.

Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden met over de dienstverlening van Stressontlader. Als dat zo is, hoop ik dat je me dat laat weten. Zo kunnen we samen kijken naar wat er is gebeurd, en wat je nodig hebt. Maar misschien komen we er samen niet uit, of wil/kun je je klacht liever niet bespreekbaar maken met mij en wil je graag onafhankelijke ondersteuning bij het indienen van je klacht. In dat geval kun je contact opnemen met het Klachtenportaal Zorg (m.i.v. 01-06-2025). 

Klachtenpportaal Zorg is een externe organisatie waar ik ben aangesloten om onvrede en klachten over mijn zorg te helpen oplossen. Als je je klacht of onvrede hebt opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen, en welke procedure erbij past. Als er informatie ontbreekt, of onduidelijk is, nemen zij contact met je op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.

Geef je klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. Je kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl. Is niet duidelijk welke klachtenprocedure voor jou geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg je mee helpen. Het doel blijft het oplossen van onvrede en klachten.

Wil je advies over hoe je kunt omgaan met een situatie waarover je ontevreden bent? Ook dan kun je contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Je start dan nog geen procedure op.